Přeskočit na hlavní obsah

Bezzrcadlovka NIKON Z50

Asi po 20 letech po nástupu digitální techniky do fotografie jsem se rozhodl, že si koupím vlastní digitál. A zkusil jsem levnější řadu FUJI  X-T100. Musím říct, že mě fujina nadchla. Dvě věci u fujiny, z kterých jsem byl malinko rozladěný:  jelikož jsem ještě od analogu (kinofilmu) NIKOŇÁK, byl jsem trochu zmatený z fujimenu. Co mi však nevyhovovalo na fujině vůbec, byl grip - uchopení foťáku. Naopak jsem byl nadšený z fujifiltrů! Když jsem jel se školou na třídní výlet do Krkonoš, přestala mi fujina po výletě na běžkách ostřit. Nakonec jsem dostal (od mall) peníze zpět. A uvažoval jsem o další bezzrcadlovce, nejdříve samozřejmě FUJIFILM. Ovšem dostala se mi pod nos bezzrcadlovka od Nikonu - NIKON Z50. Kromě toho, že má skvělý úchop (grip), je pořád pěkně maloučká, má úžasný hleáček a hlavně... pro mě známé příjemné nikoňácké menu!!! A z prvních testovacích fotovýstupů jsem  nadšený!!!








 

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.