Přeskočit na hlavní obsah

Vladan Včelka po soudu

Z plzeňského soudu odchází Vladan k autu: jeho dilema rychle se vyčurat někde okolo, či to vydržet domů se okamžitě rozplyne - prostě kolem auta není čůrat kde! "Vydržím to!!!" S tímto odhodláním už fičí Vladan po plzeňské dálnici - směr Praha. V Praze však Vlada čeká nepříjemné překvapení - kolona přes půl Prahy. U Hradčanské, kdy jeho Arteon jede krokem, se Vladan dívá na polovypitou dvoulitrovou láhev koly; a nepřemýšlí dlouho: rychle do sebe na jeden lok hodí zbytek koly aby měl láhev připravenou na čůrání v autě. Když musíš tak musíš: u semaforu, kde svítí snad jen červená se připraví, stáhne si kalhoty a...a hned vedle v pruhu přijede vedle jeho fára nabitý autobus MHD. Všichni znuděně hledí ven z autobusu na...Vladana!!! Vladan nasazuje kalhoty, a při náznaku zelené na semaforu vyráží na Letnou. Po pár metrech brzdí, háže za auto trojúhelník a sprintuje k cirkusovému šapitó. Berousek neberousek, napětí střídá uvolnění...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.