Přeskočit na hlavní obsah

Něco málo o fotografii

Během letošních letních prázdnin jsem se opět vrátil ke kinofilmu. Celkem jsem během července a srpna nafotil asi pět filmů (Ilford PAN 100 a PAN 400). Digitální zrcadlovku jsem nechal doma a fotil jsem na kinofilm a mobil. Rád bych do vánoc filmy vyvolal v naší školní fotokomoře a udělal pár klasických snímků. Na mobilu fotím všechen "můj život". Podařilo se mi pár snímků, které se mi líbí (prezentuji je na instagramu: cernobilysvetcbs). Moc mě chytlo STREET PHOTO. Příběhy z ulice jsou pro mě tak silné a zároveň reálné. Objevil jsem Davida Gaberleho - vynikajícího street fotografa. Koupil jsem si malou termosublimační tiskárnu Canon Selphy 1300 na formát 10x15cm, z které (tiskárny) jsem nadšený!

Rozhodl jsem se, že se v oblasti telefonů, vrátím zpátky ke kořenům; začínal jsem s iPhone 3G, budu pokračovat s iPhone 8 (kvůli fotografiím -software a vynikající synchronizaci sdílení). iPhone 8 mi vyhovuje i z hlediska velikosti - telefon na telefonování a fotografování akorát tak do ruky.
Pokukuju také po nějaké malé bezzrcadlovce (na fotografování všeho možného). Moc se mi líbí fotoaparáty od firmy Fujifilm, konkrétně Fujifilm XT20.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!