Přeskočit na hlavní obsah

Ve světle reflektorů

Mám rád americké filmy. Miluji herce, jako je Leo Di Caprio, Brad Pitt, Julie Stiles...
Leovi jsem Oskara přál a slavil jsem s ním: v duchu, civilně, tajně.
Všichni tito herci daleko převyšují své civilní povolání. To, že zrovna herectví v USA může člověku zajistit pohádkové bohatství a nesmrtelnou slávu, to tito herci berou spíš důvod k vlastnímu pochybování a nejistotě. Snaží se i díky tomu ovlivnit i věci okolo, ekologicky, bojem za lepší svět. A nejsou to jen fráze a klišé, které známe z úst některých našich politiků, aby získali ony ceněné politické body.
Leo při své děkovné řeči využil svou příležitost a poukázal na zdravotní problémy, které trápí naši Zemi. Nejen projekty Di Capria jsou spojeny s nějakou stěžejní myšlenkou; pro mě - sám přemýšlím, co udělat víc, než "jen" postarat se o vlastní rodinu, dělat dobře svou práci...? Pravda je, že kdyby každý z nás udělal jeden malý nezištný krok mimo svůj rodinný a přátelský okruh, ve výsledku by z toho mohla vzejít obrovská pozitivní energie. Za mě: stačí začít tím, že budu mít dobrou náladu a pozitivní energii; i to je pro někoho jiného (skoro) nemožný stav!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!