Přeskočit na hlavní obsah

Láska mého života

Když jsme se přistěhovali do našeho aktuálního panelákového bytu, přivítali nás sousedi od vedle. Ona byla v očekávání, taková krásná milá maminka, on - trochu ňoumovitý - velmi sympatický muž. Dva dny po Štědrém dnu se jim narodila holčička. Pořád jsme je s mou ženou chtěli pozvat na náštěvu, když však...
.. jsem ji potkal ve městě a věděl jsem, že je něco špatně. Znáte ten pocit, kdy to víte, ale vůbec to neumíte vysvětlit? A pak následoval rozvod a soused od vedle je sám a sousedka čeká dítě už s někým jiným...A z nevysvětlitelných příčin jsem pochopil, že jeho, dnes už bývalá žena byla láska jeho života, která však zmizela, jak ranní mlha. A neuděláte nic...

V mé maturitní třídě je překrásný pár. A nemyslím tím jen fyzický vzhled. Fascinuje mě, s jakou láskou a respektem se k sobě chovají, jak se mají rádi, jak se milují. Jak se chovají k ostatním! A cítím, že to ve svém životě nemají lehké! Strašně bych si přál, aby jim to vydrželo. Aby ty krásné věci, které jsou mezi nimi, přežily a oni je mohli přendat na své děti...

Párkrát jsem zažil stařečky, kteří většinu svého života prožili společně, milovali se až do posledního okamžiku jejich dechů. Prožili si život s láskou jejich života. To považuji za největší zázrak všech vztahů, zázrak spojený se slovem láska!!!

Kdesi jsem četl, že existují lidé, kteří se nikdy, nikdy, nikdy nezamilují. Celý život prožijí bez lásky. Já znám lidi, kteří se zamilovávají až příliš často; řekl bych že výsledek pro oba tyto extrémy bývá podobný -  jsou nakonec úplně sami. Co myslíte?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!