Přeskočit na hlavní obsah

Dokonalá STREET CAMERA :-)


263835516

Fujifilm X100T

V mém oblíbeném obchodě FOTOŠKODA ve Vodičkově ulici jsem si tentokrát vyzkoušel foťáky, které člověk má pořád po ruce a používá je jako doplňkový fotoaparát k zrcadlovce.

Jsem Nikoňák, fotím školním Nikonem D5100 (úžasná pokročilá amatérská zrcadlovka), a kdybych  uvažoval o něčem svém, tak by to byl Nikon D7100 či spíš D7200 (tahle řada má neuvěřitelný grip a ergonomii, o obrazové kvalitě už ani nemluvím).

Když se vrátím k tématu, hledám něco do kapsy na Street, nějaký pohotový foťák bez zoomu s výbornou kvalitou obrazového výstupu. Pokud možno malý, ergonomický i hezký na pohled :-) Moc se mi líbí nový Olympus PEN F (snad nejkrásnější retro foťák, co znám), ale mám absolutní důvěru k FUJIFILMU!!!

Live jsem si vyzkoušel Olympus PEN F, Fujifilm X30, Fujifilm X-PRO 2 a Fujifilm X100T a musím říct, že po všech stránkách mi nejvíc vyhovuje poslední jmenovaný. Na konec mě napadá jedna myšlenka: když kupujete foťák, chovejte se, jako když kupujete židli - vyzkoušejte ho  a zkuste jím nafotit zkušební fotografie :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!