Přeskočit na hlavní obsah

Fotbal

Včera jsem běžel na chemickou průmyslovku, na mou alma mater, kterou jsem vystudoval a na které jsem tři roky učil. Od čtyř se tam hraje každý čtvrtek v tělocvičně fotbal (asi už 15 let!!!). Od rodičů, kde s dětmi o jarních prázdninách bydlím, to mám během do školy asi 4 km. Podél Odry, podběhnu železniční i automobilový most a dám se lesem do kopce, kdy na kopci vyrostlo obrovské nákupní středisko. Pod kopcem spatřím v malém údolí velký bezdomovecký tábor o několika stanech. Pohled jak z amerického výpravného velkofilmu. Psi štěkají a jeden z bezdomovců, ze sekyrou v ruce, se jde podívat, co se děje. A já trhám do prudkého kopce svůj osobní časový rekord, trasu beru jak opice po čtyřech...

A pak už probíhám nákupním centrem, vše je tak krásné a já si uvědomuji, jak ty dva světy, ulice a luxus, mají k sobě i fyzicky blízko.

Ve škole se potkávám s pár spoluhráči, s kterými jsem kdysi na tento fotbal pravidelně chodil. Když se převlékají, kolega mi otevře dveře do školy a já po deseti letech nasávám atmosféru bývalého studenta i učitele. Co cítím? - Nic. Překvapivě nic, žádné emoce. Pak hrajeme fotbal a je to skvělá hra, už dlouho jsem si tak dobře fotbal nezahrál. Když jdou chlapi do sprchy, hodím na sebe běžeckou bundu a běžím zpátky k našim.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!