Přeskočit na hlavní obsah

Etiketa parkování

"To je přesně ten typ debila, co sice má prachy ale v hlavě má prd. Milý synu, tady je názorná ukázka toho, že majetný neznamená chytrý"...komentuje můj otec špatně zaparkované auto, velkou SUV Audinu, před naším vchodem a okamžitě vyjmenovává deset katastrofických scénářů jako, že se do ulice nevejde hasičské auto, sanitka...

Dále otec velmi minimalisticky a expresivně popisuje, jak asi údajný majitel německého automobilu vypadá.

O několik hodin později mi jde mráz po zádech: otcův popis dokonale sedí na majitele vozu, když, v oblopení několika dam vizáží a věkem luxusních prostitutek, usedá do Audiny a odjíždí...
Večer se pak vracíme z rodinné oslavy (otec s maminkou je v divadle) a já vidím, že na inkriminované místo se opět blíží Audi Q7, německé SUV. Nevydržím to a v okamžiku, kdy vytahuji mou dcerku Julinku z auta, tak dám onomu chlapci přednášku na téma "Etiketa parkování před domem". "Já tady parkuju furt", říká majitel Audiny a já, nervózní, kdy do mě pořád píchá prstem má dcera Julie a křičí "PONOŽKY TATÍNKU!!!", odvracím verbální úder, otázkou, zda je dostatečný argument, že TADY PARKUJE FURT!!! Julinka ale pořád křičí a já zjišťuji, že stojí na parkovišti v -1°C v ponožkách...jaksi jsem ji opomněl v autě nasadit botičky...

Za hodinu poté, kdy děti už spí, přijíždí z divadla otec s maminkou. Jeho kyselý obličej jasně vyjadřuje názor na představení (ty vole, kdyby tam aspoň při tom tolik nevyli a já se mohl vyspat, a to tleskání na konec taky bylo nějaké přehnané, úplně mi brní ruce...) a já mu s hrdostí sděluji, že JSEM TOHO ŘIDIČE, CO STÁL S TOU AUDINOU PŘED BARÁKEM, SLUŠNĚ VYPROVODIL!!! Otec se na mě podívá tím pohledem, který dobře znám z dětství (TY OSLÍ NOHO)  a řekne: "To mám z tebe synku radost, na tom místě teď parkuji já..."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!