Přeskočit na hlavní obsah

Výstava bez vernisáže...

Dnes proběhla taková akce o velké přestávce ve vestibulu školy, kde se představovala nová výstava fotografií z Tater. Premiéru měly také nové rámy, které jsem vybíral za pomocí mého kamaráda Martina z Krumlova. Z Martina se během let stal takový filantrop a mecenáš určitých školních akcí. Pro mě je to úžasný a fascinující zážitek, že někdo, jen z čirého přátelství a z lásky k dobrým věcem, dokáže dávat takové ohromné věci. A to dávání vypadá tak samozřejmě...

Studentka Adéla rozhodla, že žádná vernisáž nebude a že se pustí "jen" nějaká slovenská hudba - gramofonová deska. Já tam stál a pozoroval ty fotografie a říkal si, že je to vlastně fajn; fotky, které vás chytí a nepotřebují žádné oslavné proslovy ani komentáře. Kdo chce, ten si najde. A vzpomněl jsem si na včerejšek, když sami studenti tu výstavu instalovali a já si uvědomil, jak to najednou na té oranžové stěně krásně rezonuje a zní...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.