Přeskočit na hlavní obsah

Strýček Slávek

Bratr mého dědy, prastrýček Slávek, byl bonvián a milovník žen každým coulem. Několikanásobný ředitel různých divadelních spolků, příležitostný pašerák cigaret a čokoládových postaviček z Polska (kdy v 70tých letech právě o ně byl velký zájem) je jedno ze zajímavých témat, o kterých mi povídá můj tatínek.

Sprchování je akt, který si strýček Slávek vždy dokázal náležitě vychutnat; dokázal se sprchovat celé hodiny, kdy jeho kůže se pak vyznačovala silným stupněm rozmočení. Tak sprchoval se jednou zase vášnivě strýček, když zazvonil domovní zvonek - tu si strýček vzpomněl, že čeká důležitý balík a okamžitě ukončil akt sprchování a utíkal otevřít dveře pošťačce. Opravdu to byla pošťačka. Jen nebyla připravená na velmi přírodního Slávka; on, ve své uměleckosti zapomněl na to, že je zcela nahý! Když s křikem začala pošťačka prchat, jal se strýček Slávek rychlou chůzi za ní, aby jí vysvětlil, že...v tom se zavřely jeho domovní dveře. On pak potupně zvonil na ne zcela příjemnou a atraktivní domovnici, která si velmi důsledně, důkladně a pomalu nechala vysvětlovat, proč strýček Slávek potřebuje pomoci s otvíráním jeho zabouchnutých dveří...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.