Přeskočit na hlavní obsah

Obklopen texty

Po vyčerpávajícím pracovním týdnu bych nejradši strávil celý víkend v posteli; ačkoliv už jsem nebyl celý týden běhat, "spadnul" jsem váhově cca o 2 kg. Pravda je, že když jsem v pracovním i nepracovním stresu, moc nejím. V pátek večer jsem byl na srázečku s bývalými studenty, dvě tři piva v kombinaci s vesmírnou-nesmírnou únavou způsobili, že mě včera bolela hlava tak, jako bych se v pátek "ožral do němoty".

Včera večer jsem dočetl další knihu od Heninga Mankella Ve slepé uličce - skvělá detektivka. Od pátku listuji různými časopisy: LN Víkend, Reportér, Newsweek, Fotovideo, Foto, Téma a novinami, knihami a ...prostě vším možným.

Ve čtvrtek, když jsem v knihovně odevzdával knížky, padla mi do oka BÍLÁ VELRYBA od Hermana Melvilleho; vlastně to mám v naší knihovně nejradši, jen tak se procházet mezi knihami a občas jen tak si něco vybrat. Snažím se v kompenzaci k těm detektivkám vždy číst něco "odjinud" a Velrybu už od rána nenápadně literárně okusuji. Většinou čtu více knížek najednou, teď mám rozečtené tři, čtyři, z toho je jedna v angličtině.

K Newsweeku jsem se dostal prostřednictvím studentky Markéty M., která na kole jela snad všechny nejtěžší vytrvalostní závody na světě (chybí ji snad už jen cesta na kole na Měsíc:-)) A díky Markéto, protože NK je fakt hustej magazín (to by řekla má dcera Julie) :-)

Venku je zataženo, jako by každou chvíli mělo začít sněžit. Včera i sněžilo. Posilněn nočním čtením Josefa Sudka určitě alespoň na chvíli "vypadnu" ven fotografovat. Digitálem a asi i klasikou :-)

Po objevení režiséra Paola Sorrentina díky filmu Mládí jsem se včera večer díval na film Následky lásky. Ačkoliv jsem to sledoval s anglickými titulky v italském znění, velmi na mě ten film zapůsobil.

Jinak teď mám období Ansela Adamse - když jsem úplně psychicky vyčerpán, otevřu si jeho knihu fotografií a relaxuji nad dokonalými expozicemi z Yosemit.


 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!