Přeskočit na hlavní obsah

Náhodná setkání

V pátek ráno jsem se ve školce, kde jsem doprovázel mou dcerku Julii, potkal s babičkou Ádi - paní ředitelkou školy, kam chodí můj syn Davídek. Když jsme pak šli s Davím do školy, před námi si to rázovala paní ředitelka, bylo zajímavé, jak okolí (rodiče, žáci) na ni reaguje a jak paní ředitelka reaguje na okolí.

Ve čtvrtek jsem se ve výtahu potkal asi tak s třicetiletou sympatickou holkou, kterou jsem v našem domě -vchodě-výtahu nikdy neviděl. Byla tak sympaticky veselá, pozitivní, že těch 15 vteřin ve výtahu bylo moc fajn! Když vystupovala, čekala ji u výtahu paní K, která nám darovala želvičky: Goga a Žužu. Byla to od paní K. vnučka, kdysi nám o ní paní K povídala.

V pátek jsem jel do školy autobusem a metrem. V autobuse se líbala dvojice: ONA byla tak spanilá, krásná, slovanský typ, který úplně vypadl ze Sophiiny volby od Styrona. Fascinovaně jsem zíral na akt toho polibku, když ta dívka se zrakem upřela na mě a usmála se. Až pak jsem zjistil, že je to studentka prvního ročníku, kterou učím...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!