Přeskočit na hlavní obsah

Máš sen? Tak si ho splň!!!

Čím jsem starší, technologicky a telefonicky vyspělejší, říkám si, kde jsou ty moje, leckdy dětské sny, které jsem měl? Kam uplavaly v řece života? Honím se teď za novým telefonem, foťákem, drahými hodinkami, ale kde jsou ty věci, co jsem chtěl, před deseti, dvaceti, třiceti lety???

Kdysi jsem byl v nějakém obchodu a ptal se toho prodavače, proč zrovna jeho výrobek bych si měl koupit. A on mi řekl větu, která mi rezonuje v uších dodnes:

"Prostě si udělejte radost! Udělejte sobě radost a pak budete dělat radost i ostatním!!!"

A na tom něco je, PŘEDSEDO :-)

Včera jsem si splnil hned tři své sny!

1) Přečetl jsem si od Škvoreckého Prima sezónu, knížku, kterou jsem zdědil z babiččiny knihovny, když umřela (když jsme před smrtí s babičkou, já a moje žena, bydleli, chodili jsme kolem její knihovny každý den a ani jednou jsme žádnou knížku nevytáhli). A ta Prima sezóna je fakt príma, hned jsem ji půjčil mé kamarádce Kačce :-)
2) S tou jsem se domluvil na oběd na Petřinách v restauraci, kam jsem dřív vždy rád chodíval; byl jsem v příjemné společnosti Kateřiny a koukal z velkých oken restaurace, jak na chodník a cestu padá barevné listí ze stromů a jak před restaurací dává usměvavý stařík dámě v letech puget růží a pusu! A ona je tak krásně v rozpacích jak nějaká dvacítka (jsou vůbec dvacetileté holky dnes v rozpacích, když dostanou od někoho puget růží?).
3) Na schůzku s Kačkou jsem jel na kole, přes oboru Hvězda. Už dlouho jsem chtěl jet na nějaké moc fajn setkání s někým jen tak na kole :-)  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.