Přeskočit na hlavní obsah

Řetízek v hrníčku

Přiznávám, že mám rád Zdeňka Pohlreicha. Přiznávám, že když jsem viděl sestřih posledního Ano, Šéfe, tak jsem plakal smíchy - obravdu to bylo lepší, než divadelní zpracování Blbec k večeři. A do třetice, přiznám se, že jsem byl ve velkém očekávání z celého dílu, který jsem včera večer na Primě sledoval.
Pravda je, že příhoda s hrníčkem není nejsilnějším okamžikem celého dílu. Tím okamžikem pro mě bylo to, jak se pan Pohlreich vypořádal s učni kuchařského řemesla -byla to mistrovská ukázka práce s lidmi, s žáky učiliště, kteří rozhodně nepocházeli z rodin se skvělým zázemím. A výsledná večeře v luxusní restauraci, kterou učni připravili pro své rodiče, to byl koncert emocí. Emocí přesně akorát nadávkovaných, bez patosu a hysterie. A Pohlreich dokázal, že se dá dobrý Hollywood udělat i v Ústí, když je dobrej scénář s dobrým příběhem. A celým dílem znělo ono Formanovsko - Nickolsonovské "Aspoň jsem to zkusil" z Přeletu nad kukaččím hnízdem. Pro mě, jako kantora, to byl nejsilnější díl ever.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!