Přeskočit na hlavní obsah

Proč na tu IFU jezdíš a co ta IFA vůbec je?

Na to se mě přes chat v mobilu včera zeptala jedna má kamarádka. Ona je totiž právě teď někde u Vietnamu.

IFA je veletrh spotřební elektroniky, konající se vždy na začátku září v Berlíně, který začínal v prvním polovině dvacátého století jako veletrh rozhlasové techniky. A jak vývoj šel, dnes se na něm představuje vše, co se de facto elektroniky týká: mobily, počítače, tablety, televize, reprosoustavy...

Proč jsem byl už potřetí (tedy tradičně) na veletrhu IFA v Berlíně?
Jsem vizionář, a propojení reality s tímto technickým světem mě vždy fascinovalo. A mě osobně zajímá propojení techniky s mou učitelskou prací; tedy překonalo, na poli elektrotechnickém, už něco klasickou černou tabuli a křídu???

Můj názor je, že zatím tabule a křída překonaná není. Tím nechci říct, že opovrhuji projektory, tablety, multimediálními tabulemi...Ale stejně jako nelze okamžitě přeskočit od analogové fotografie k digitálu, či sveřepě se držet pouze klasického kinofilmu, tak nelze zcela zabetonovat klasické nástroje kantora digitální technikou. Sám třeba vidím velký potenciál v elektronickém peru (stylus), který používám ke svému tabletu Samsung Note, na biochemii používám laserové ukazovátko s funkcí přepínání obrázků v power pointu, používám se studenty uložiště Google Disk Drive, ale to, že by žáci i učitelé jednou dělali jen na počítačích a vše bylo přes elektronickou komunikaci, tomu nevěřím a ani si nemyslím, že by to byla lepší cesta, než je doposud.

No, zpátky k IFĚ, až mi bude trochu lépe, stáhnu fotky a podělím se s vámi o vychytávky, které se mi na veletrhu líbily.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!