Přeskočit na hlavní obsah

Můj syn a Kája

Můj syn Davídek má kamaráda Káju; má ho moc rád, kvůli němu začal chodit na fotbal, aby byli spolu. Kája sice na začátku už hrál fotbal déle a líp (dodnes hraje lépe, Kája je velký talent), ale Davídek chtěl být s Kájou. Tento rok konečně hrají spolu. A oba kluci jsou rádi, že jsou spolu. Davídek se pomalu zlepšuje, ale vášeň pro hru mají oba kluci stejnou.
Dnes se kluci po škole domluvili, že si půjdou zakopat. Když jsme přišli na hřiště, objevili se tam dva starší kluci, kteří navrhli, že bychom si mohli zahrát. Śel jsem do branky, Kájovi a Davídkovi krýt záda. Starší kluci se na nás dívali s despektem, ale když malý Kája dvakrát zpracoval míč jako malý Messi a Davídek důsledně bránil druhého kluka, bylo to už 5:1 pro naše kluky :-) Byl to krásný zápas a hádejte, kdo vyhrál??? :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!