Přeskočit na hlavní obsah

Kajče Jágr

Mám ve třídě děvče - Kajče, vynikající florbalistku, sportovkyni Bohem nadanou. Dnes reprezentovala naši školu v atletice, poháru Corny, kde podala vynikající výkon a strčila většinu atletek ze všech škol do kapsy. A ještě k tomu celý školní atletický tým po celou dobu hecovala a povzbuzovala (jak je jejím zvykem).

Kajče, jak už jsem tady někdy psal, je "SVÉRÁZ NÁRODNÍHO LOVU". Mám takových děcek ve třídě více, a jsem tomu moc rád! Jsou to lidé, kteří už teď jsou velké osobnosti. Lidé, od kterých se učím. Je fascinující, že souhra okolností, náhoda (možná životní osud) mi dává takovou šanci a možnost, na mé cestě životem, takové lidi potkávat, bavit se s nimi, učit se od nich.

Když Kajče na konci letošního školního roku hrála s naší třídou školní florbalový turnaj, přišel si jeden z florbalistů z jiné třídy stěžovat, že Kajče proti němu hrála příliš tvrdě. Chtěl jsem na to reagovat, ale pohotovější byl florbalista z jiné třídy, jeden z nejlepších na škole, který mu řekl: "jednou se budeš vytahovat a chlubit se, že jsi proti Kajče hrál..." :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!