Přeskočit na hlavní obsah

Vernisáž a výstava se blíží!!!

Píšete nám - celému týmu zajišťujícímu výstavu. Otázek a reakcí je hodně, ptáte se, zda se budou moci fotografie koupit, která televize to bude točit, jaké bude mít sako Jadran Řepa při slovech na vernisáži....ale nejvíc dotazů je ohledně Vladana Včelky!!! Přijde, či ne?!? Přijde, jak je mu blízké v přestrojení za Vladana Včelku a nikdo ho nepozná? Nebo se jen tak mihne v davu???
Nebo to bude onen Vladan Včelka s tou pompézností, jakou u něj známe, s ohňostrojem za zády a vodotryskem před zády???

Poslední informace z ČTK jasně říkájí: 
Vladan Včelka přijde!!!
:-)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!