Přeskočit na hlavní obsah

Včera...

Bombastická akce - vernisáž a otevření studentského klubu - díky všem, kteří se podíleli, kteří přišli, kteří si to užili. Ta atmosféra byla nej nej nej :-)

Dokonalé fotografie, dokonalá hudební vložka, cítím se mezi nimi tak dobře :-)

Inkognito přišel i Vladan Včelka, bavili se zrovna o něm studentky fotokroužku, když se jedna dívka otočila a:
"Dobrý den, mohu se Vás na něco zeptat? Nejste náhodou ten Vladan Včelka???"
A Vladan, poprvé ve svém životě zpanikařil:
"Tak to opravdu neee"
A pak když odcházel, jen řekl: "Závidím ti Jadrane, fakt..."

Večer jsme šli se ženou na večeři do CAFÉ IMPERIAL; skvělá servírka, úžasná atmosféra. Jídlo to byla dokonalá harmonie, GASTRONOMICKÝ ORGASMUS!!!
Tu večeři jsem dostal od své třídy. Byl to geniální a nezapomenutelný dárek !!!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!