Přeskočit na hlavní obsah

Usian Bolt

Proč jezdí Usian Bolt do Vítkovic na Zlatou Tretru??? Protože se vždy před hlavním závodem, na tréninkovém stadionu, utká na 100m se svým kamarádem z dětství (jako malí společně uklízeli na Jamajce plážové bary  a v Ostravě Porubě na koupáku pláže) -s Vladanem Včelkou!!!
Naposledy opět na stovce vyhrál Vladan s tím, že poté, co první doběhl do cíle, smutně si povzdech:

"Škoda, že se to měřilo ručně a já běžel naboso!!! Tak mi nikdy nemůže být uznán nový světový rekord!!!" 

Na druhou stranu Usian Bolt prohlásil:

"Do Ostravy budu jezdit tak dlouho, dokud Vladana neporazím!!!" To znamená, že Usian na Tretru bude jezdit furt!!! Díky Vladane!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!