Přeskočit na hlavní obsah

Můj deníkový život 2008 - ...

Můj "život v deníku" začal  27.4. 2008 na VELETRHU KNIHY. Tehdy mi má žena koupila pro mě "příšerně drahý" Moleskine. Můj první Moleskine, který jsem objevil hned poté, co jsem vrazil do pana architekta Kaplického.

A od té doby jsem popsal už pět zápisníků! Někdy extrémně pravidelně píšící každý den, spíš však nepravidelně, vždy, když mě něco napadlo. Rozhodl jsem se, že svůj blog rozšířím o další ŠTÍTEK: ZÁPISKY UČITELE. Tak se totiž všechny mé zápisníky jmenují :-)

A když si je spočítáte, je jich pět, dnes jsem začal šestý!!! Tedy 6.6.2015 píšu svůj šestý příběh mého života :-)))

Rozhodl jsem se tedy, že tu budu psát určité výňatky. A pak je budu komentovat (no, dokud si pamatuji, proč jsem to vůbec psal).
Takže: půlka bude citace z mých deníků a druhá půlka textu bude komentář k mým citacím. Přeji laskavému čtenáři hezký zážitek :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!