"Dítě potřebuje výzvu, je tvořivé a chce hledat a budovat. Nechce jen imitovat dospělého a reprodukovat to, co on mu řekne. Jenže častěji než tvořivost žádáme od dětí to, aby si osvojily postupy, které jim ukážeme."
"ZCELA ROZHODUJÍCÍ JE, ZDA UČITEL, KTERÝ UČÍ MATEMATIKU, MÁ RÁD DĚTI!!!"
Milan Hejný Příloha LN 19.6.2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uvědomil jsem si, že mé výukové metody, co umím a jak to předávám studentům, s tím vším jsem pořád na začátku mé profese. Že v chemii, kterou učím, je potřeba dát dětem víc prostoru k vlastní kreativitě a hravosti. Motivovat je, aby nejen měli dobré známky, ale hlavně je chemie bavila, nebáli se MYSLET - PŘEMÝŠLET!!! A tím nemyslím polevit v obtížnosti, spíš tu obtížnost postavit jako výzvu k překonání.
"ZCELA ROZHODUJÍCÍ JE, ZDA UČITEL, KTERÝ UČÍ MATEMATIKU, MÁ RÁD DĚTI!!!"
Milan Hejný Příloha LN 19.6.2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uvědomil jsem si, že mé výukové metody, co umím a jak to předávám studentům, s tím vším jsem pořád na začátku mé profese. Že v chemii, kterou učím, je potřeba dát dětem víc prostoru k vlastní kreativitě a hravosti. Motivovat je, aby nejen měli dobré známky, ale hlavně je chemie bavila, nebáli se MYSLET - PŘEMÝŠLET!!! A tím nemyslím polevit v obtížnosti, spíš tu obtížnost postavit jako výzvu k překonání.
Komentáře
Okomentovat