Přeskočit na hlavní obsah

Matematika podle prof. Hejného

"Dítě potřebuje výzvu, je tvořivé a chce hledat a budovat. Nechce jen imitovat dospělého a reprodukovat to, co on mu řekne. Jenže častěji než tvořivost žádáme od dětí to, aby si osvojily postupy, které jim ukážeme."

"ZCELA ROZHODUJÍCÍ JE, ZDA UČITEL, KTERÝ UČÍ MATEMATIKU, MÁ RÁD DĚTI!!!"

                                                                             Milan Hejný                        Příloha LN 19.6.2015
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uvědomil jsem si, že mé výukové metody, co umím a jak to předávám studentům, s tím vším jsem pořád na začátku mé profese. Že v chemii, kterou učím, je potřeba dát dětem víc prostoru k vlastní kreativitě a hravosti. Motivovat je, aby nejen měli dobré známky, ale hlavně je chemie bavila, nebáli se MYSLET - PŘEMÝŠLET!!! A tím nemyslím polevit v obtížnosti, spíš tu obtížnost postavit jako výzvu k překonání.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!