Přeskočit na hlavní obsah

Fotoworkshop Český ráj

Když jsem se v pátek večer vracel z výletu s mou třídou, myslel jsem si že už těžko bude něco stejně tak dobrého a intenzivního, jako tato akce. Ale skalní část fotokroužku v čele s Ondrou, Áďou, Luckou a dvěma Terkami - to je něco, co by každý měl zakusit: je to jako jízda na horské dráze, skok padákem, zlezení Anapurny či vítězství v jakékoliv disciplíně na MS :-)

Byl to skvělý víkend, plný zážitků a fotografování, skvělých hlášek a postřehů; už jen když jsem si ve vlaku do Českého ráje odskočil na záchod, přestěhovali všichni fotokružníci věci do úplně jiného vagónu,  domluvili se s průvodčí a na místo, kde jsme původně seděli si sedli úplně cizí lidé. A já pak opravdu vůbec nevěděl, kde jsem seděla zmateně bloumal po vlaku - dobrej fór :-)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!