Přeskočit na hlavní obsah

ZOO Ostrava

Ráno jsme šli s rodinou do ZOO, kde jsem se potkal asi po půl roce se sestrou a jejím synem Filípkem. Ostrava má opravdu krásnou Zologickou zahradu, škoda, že ji ještě nemají vyladěnou s parkovištěm před zahradou a tunel s turnikety, kde prochází návštěvníci, se mění s větrem na aerodynamický tunel pro testování sportovních aut a aerodynamických kombinéz s rychlostí větru přes 300km za hodinu. Konečně jsme viděli nový Pavilón opic, který měl být otevřený před cca 5ti lety (otevíral se předevčírem) a stál asi 100krát víc, než měl (Pražáci mají Tunel Blanka, Ostraváci Pavilon Opic).  Ale zážitek, obzvlášť pro děti, to byl velký!!!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!