Přeskočit na hlavní obsah

Ze života hmyzu v ČR

Ministr školství Chládek vymýšlí jednu blbost za druhou; chce kontrolovat už tisíckrát zkontrolované či nekontrolovatelné, myslí si, že TABLETY spasí českého školáka a zákaz sladkostí ve školách vytvoří novou normu školního zdraví. Učitelům nabízí pěkně barevný kariérní řád a atestace, zavádí pojem kvalitní a super kvalitní učitel, kdy tento pojem dokáže pochopit pouze ON. Kdo bude atestace na nebohých učitelích provádět, a jaká je garance tohoto programu, to nikdo neví!!! Ví se jen, že za zpracování Kariérního řádu se někdo pěkně napakoval!!!
Brownův pohyb, to je to, co přesně vystihuje kroky pana Chládka a jeho ministerstva.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!