Přeskočit na hlavní obsah

Malý nebo velký telefon?

No, v záplavě různých čínských a dvou korejských značek se většina z nás rozhoduje, jaký telefon si pořídit (iPhone je mimo všechny telefony a kategorie). Že to bude telefon chytrý, to ví všichni, otázkou však je cena, vybavení a velikost. Já si myslím, že bude tendence se vracet k velikosti do pěti palců, spíš ještě menší (4.3-4.7 palců). A i cena bude hrát roli dokonce i pro ty více majetné - telefon má totiž čím dál kratší akční životnost používání (tak 1 rok) a v kontextu této informace je cenovka 20 tisíc za kus zbytečné vyhazování peněz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!