Přeskočit na hlavní obsah

Jak důležité je si čistit zuby?!?

Dnes, po ránu, jsem svému šestiletému synovi vysvětloval (na základě dlouhodobé absence jeho kartáčku v puse), jak je důležité si čistit vlastní zuby. A protože jsem velmi zkušený kantor, pedagog a senzitivní otec, snažil jsem se mu to říct tak, abych neranil jeho citlivou, dětskou duši:

"DAVIDE, TY MÁŠ ZASE V HUBĚ, JAKO BY JSI KLOKTAL HOVNA!!! MYSLÍŠ SI, ŽE AŽ NA ŠKOLNÍ ZAHRÁDCE BUDEŠ CHTÍT DÁT POD DIVOKOU TŘEŠNÍ PUSU TÉ TVÉ NATÁLCE, KAČCE ČI KOMUKOLIV JINÉMU, ŽE TO JAKO DÁ??? ŽE SE JÍ NEUDĚLÁ ŠOUFL Z TOHO TVÝHO ZAKYSANÝHO DECHU?"

Pochopil to. Alespoň dnes bude hezky, i když hlásili déšť :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!