Přeskočit na hlavní obsah

Mé příběhy

Když jdu ráno s dětmi do školy, připadám si jako Štaindler ve filmu Vrať se do hrobu; mírně zmatený otec s dvěmi dětmi, které si dělají co chtějí. Pak Julinku necháme ve školce a s Davídkem se blížíme k "jeho ústavu". Davídek mi dává ty typické otázky, jaké šestiletý kluk může dávat svému tatínkovi: co bude, až tu nebudeme, jak se cítí smrt? Vzpomenu si na krásné, ale smutné dialogy v McCarthyho knize Cesta, kde Otec se synem putují po světě po blíže neurčené katastrofě. A pak, skoro u domovních dveří, se srazím s atraktivní kadeřnicí a naskočí mi od W. Genaziana  Deštník pro tento den, kde hlavní hrdina - profesionální zkoušeč bot, vždy, než se nechá svou kadeřnicí ostříhat, tak ji, v holičském kumbálku, rychle přefikne. A já si vzpomenu, jak mě tenkrát po Vánocích večer stříhala, povídala, co obvykle atraktivní a sympatické kadeřnice povídají,  já se nechal "masírovat" jejíma rukama a přemýšlel jsem, zda tam má nějaký oddělený kumbálek...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!