Přeskočit na hlavní obsah

Kdybych měl hodně peněz...

Včera jsem se musel v jednom shodnou s mým kamarádem Vladanem Včelkou; kdybych měl hodně peněz a taky hodně volného času /což se většinou moc neslučuje/, rozhodně bych si nekoupil vilu na Floridě, chatu v Alpách ani privátní letadlo. Necestoval bych, byl bych se svou ženou a svými dětmi na nějaké zánovní chalupě někde v Česku. Chodil bych v mé milované Praze na ta samá místa co chodím, dělal bych asi skoro to samé, co dělám. Asi bych se víc zaměřil na dárky pro mé blízké, ať už bych je kupoval, nebo sám vyráběl. Chtěl bych trávit víc času se svými kamarády. Psal bych knihu, četl bych si každé ríno noviny, poslouchal bych Radiožurnál a večer ipod.
Oblboval bych holky, diskutoval bych s klukama. Machroval bych, zpíval bych...
Byla by to pro mě vlastně nějaká životní změna, kdybych měl ty peníze???

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!