Přeskočit na hlavní obsah

Co by se stalo...

...kdyby se, čirou náhodou potkali? Pilot letu 4U9525 a dvě Češky, které byly právě propuštěny z  dlouhého vězení. Všichni by se potkali třeba právě na letišti a osud by tomu chtěl, že by  mluvili  právě spolu!!! Dvě Češky, vyčerpané ale už navždy oslavující svůj život, těšící se na všechny své blízké. Mladé Češky, které prožily věci, o nichž nikdo nechce mluvit, natož na ně myslet. Češky, žijící dva roky v chudinských podmínkách, bojící se každou vteřinu o svůj život. A pak onen frustrovaný pilot, který má pocit, že vydělává málo peněz a že mu osud nedovolí splnit si jeho sen. Mladý Němec, žijící v jedné z nejbohatších zemí na světě, pilot vydělávající mnohem víc peněz, než je průměrný německý plat. Že všechno je proti němu!!!
Co by si asi řekli??? Změnilo by to jejich životy???

Pravděpodobně by se nezměnilo nic. Je totiž otázkou, jakou psychickou chorobou pilot trpěl. A nemocní lidé jednají v závislosti na své nemoci. Nebo nejednají...

Smrt 155 nevinných lidí je strašná tragédie. Pro mnoho jejich příbuzných, kamarádů, známých i relativně neznámých.
Na druhou stranu, vysvobození dvou krásných mladých Češek, ať už si prošly, čím si prošly, je subjektivně pro mě dobrá zpráva. Přeji jim hodně zdraví a dobrý život.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!