Přeskočit na hlavní obsah

Rok bloggerem

Myslím si, že to bude cca rok, co jsem se pustil do tohoto zápiskového-nepravidelného psaní. Můj záměr, jeden článek denně se mi úplně nepodařilo splnit, avšak mých 300 příspěvků není podle mého názoru vůbec špatných!
Je to rok, který po fyzické i psychické stránce ve mě vyvolal zásadní změny; nezměnil jsem pohlaví, spíš jsem si spoustu věcí utříbil a sám pro sebe popsal :-)
Je to rok, který jste skrze mých příspěvků mohli sledovat i vy, čtenáři. Snažil jsem se psát spíš vtipně a radostně, někdy filozoficky, málokdy zcela vážně. Chci být prostřednictvím tohoto blogu spíš šiřitelem pozitivní energie a dobré nálady, snažím se však mít trvalé a pevné názory, poučovat se z vlastních chyb. A protože se právě dojímám, jdu si pro kapesník a prosím, vy - čtenáři, zůstaňte se mnou i nadále :-) Sice vás nevidím, ale bytostně cítím :))))))))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.