Přeskočit na hlavní obsah

TOP 10

Na začátku Nového roku je čas pro bilanci roku starého. Vytvořil jsem si TOP 10 (bez priority umístění) - deset lidí, či skupin kolem sebe, které mě minulý rok nejvíce ovlivnily. Tady jsou:

1. Moje třída 3C - láska i velké emoce, nejsou nejlepší, nejsou nejhodnější, ale jsou mí:-) reální, někdy se snažící, lidští. Leckdy příjemně překvapující a osvěžující; koření mého současného kantorského života

2. Táta - je těžké mít rád a neprožívat při tom různé neshody. Jsem moc rád, že mám otce, s kterým můžu kdykoliv mluvit

3. Moje žena - tento rok jsme oslavili dvacetileté výročí SPOLU. Už radši nic nebudu dodávat :-)

4. Spisovatelka Martina Formanová - nikdy jsem ji neviděl, a přece je mi bližší, než většina lidí, které vidím každý den. Je jako kouzelná víla - objeví se, kdy to člověk nejvíce potřebuje a pak nepozorovaně zmizí :-)

5. Moje děti Julinka a Davídek - aktuálně mí největší učitelé - ukazují mi, o čem je život

6. Moje pracovní kolegyně: Katka, Andrea a Petra - kdybych byl ředitelem, všechny bych je chtěl...do svého pracovního týmu :-)

7. Můj kamarád Jirka Šolc z Ostravy - byla to láska na první pohled a tak už to zůstalo :-)

8. Můj kamarád, kterého znáte vy čtenáři pod pseudonymem Vladan Včelka - život je bláznivý, dá dohromady dva lidi, kteří by snad nemohli být spolu za žádných okolností!!!

9. Fotokroužek Černobílý svět - tento rok mám nejsilnější sestavu. Už teď se mi stýská, že to skončí! Ale nic netrvá věčně. Ironie osudu je, že jsem to chtěl v létě 2014 s fotokroužkem na škole zabalit...

10. Osobnosti ze společnosti, většinou veřejně známé - novinářky: Plavcová, Sodomková, Pecháčková a Klíma (LN), kuchař Pohlreich, šéfredaktor FOTOVIDEO Stáhlich, trenér fotbalu Vrba a spisovatel Marcus Zuzak (Zlodějka knih)

Tak to je moje TOP 10. Chybí tam můj florbalový mančaft, kdy se jednou týdně po večerech scházíme, má sestra s rodinou, která mi dodává energii v pravý čas, má teta, bratranec a sestřenice, má tchýně s tchánem. Chybí tu můj kamarád Martin, s kterým děláme (nejen) cernobilysvet.cz...Ale to bych tu byl při tom vypočítávání do zítřka :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.