Včera v restauraci mi má žena zasvěceně povídala o jakémsi článku o školství, který ji přeposlala kolegyně. Má žena, sama středoškolská kantorka, pracující s dětmi i právě v USA, mi komentovala článek a názory "nějaké" paní Bradley. Celé to shrnula že Eugena Jana Bradley je fenomén. Nato jsem chtěl okamžitě zareagovat, že fenomén je příliš přehnané a expresivní vyjádření. Ale zarazil jsem se, zamyslel jsem se a zrekapituloval jsem si poslední zážitky s paní Euglena Janae Bradley: to že o ní mluví mí kolegové, to je pochopitelné, ale že na její názory a reakce reagují i "CIVILISTI", to už mě dost překvapuje. A tak jsem byl svědkem toho, že ve spojení jména Bradley, naši žáci gymnázia chválí paní kuchařky ve školní jídelně, že ve vlaku se dva důchodci baví o tom, že ČESKÁ ŠKOLA, je lepší než AMÉRIKA, že to říkala "i tá Bradley" a když jsem se zkusmo ptal mých studentů, zda jim něco říká "Bradley", tak se mě ptali, jestli myslím toho slavného amerického herce nebo tu profláklou americkou páni, která píše hezky o ČESKÉM ŠKOLSTVÍ!!!
Takže, dřív než jsem oponoval mé ženě, musel jsem si v duchu říct, ANO EUGLENA JANAE BRADLEY je opravdu FENOMÉN. A nejen proto, že nachází ty lepší věci na školství, ale hlavně proto, že je to konečně někdo, kdo se dívá na školství prostřednictvím svých dcer z pohledu dětí, žáků, studentů. Že je tam ta základní filozofie, že výsledky dělají podmínky, atmosféra a spokojenost žáků, NÉ NAOPAK!!! Že to, zda učitelé mají dostat přidáno, či matematika má být povinná maturitní zkouška, jsou až ty DRUHÉ problémy. Paní Bradley už teď, bez velkých finančních prostředků, pouze SVOU NEZIŠTNOU PRACÍ VE VOLNÉM ČASE, udělala pro české školství víc, než všichni ministři školství dohromady!!! Proto nemohu jinak, než se opakovat. Za žáky, učitele i rodiče: BRAVO A DÍKY PANÍ BRADLEY!!!
Takže, dřív než jsem oponoval mé ženě, musel jsem si v duchu říct, ANO EUGLENA JANAE BRADLEY je opravdu FENOMÉN. A nejen proto, že nachází ty lepší věci na školství, ale hlavně proto, že je to konečně někdo, kdo se dívá na školství prostřednictvím svých dcer z pohledu dětí, žáků, studentů. Že je tam ta základní filozofie, že výsledky dělají podmínky, atmosféra a spokojenost žáků, NÉ NAOPAK!!! Že to, zda učitelé mají dostat přidáno, či matematika má být povinná maturitní zkouška, jsou až ty DRUHÉ problémy. Paní Bradley už teď, bez velkých finančních prostředků, pouze SVOU NEZIŠTNOU PRACÍ VE VOLNÉM ČASE, udělala pro české školství víc, než všichni ministři školství dohromady!!! Proto nemohu jinak, než se opakovat. Za žáky, učitele i rodiče: BRAVO A DÍKY PANÍ BRADLEY!!!
Komentáře
Okomentovat