Přeskočit na hlavní obsah

Vladan slaví!!!

Vladan Včelka dnes slaví výročí se svou ženou! Jsou spolu už úctyhodných 30 let!!! Ano, seznámili se ve školce, když spolu na školkové zahradě vyráběli podzimníčky; malý Vladánek vytesal z jednoho kusu dřeva své budoucí ženě fungující Ferrari.
Dnes, hned poté co odvezli své děti daleko za Prahu, snídali pravý šampus s krevetami a ústřicemi, pak odlétli vrtulníkem na letiště Vodochody a VIP tryskáč (který chvíli řídil i Vladan) je po chvilce letu vysadil v Paříži...
Dál už to psát nebudu, protože my OBYČEJNÍ se tlačíme v sychravém Česku a snídáme párky mixnuté moukou (výrobci z nás dělají vegoše proti naší vůli...)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!