Přeskočit na hlavní obsah

Školní časopis

Včera vyšlo u nás na gymplu další číslo školního časopisu, v mnohém zásadní a přelomové číslo !!! Vývoj tohoto tištěného média zaznamenal obrovský posun k lepšímu, jak po literární, tak po grafické a designové stránce. Největší změna se však týká pohledu na časopis - studenti redaktoři začali brát fakt, že mohou do tohoto média přispívat, jako velmi prestižní záležitost. Stejně tak u studentů čtenářů lze vypozorovat nebývalý upřímný zájem o tiskovinu a euforii při čtení či pouhém listování si touto tiskovinou...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!