Přeskočit na hlavní obsah

Respekt

Jak už mohl pozorný čtenář mého blogu instinktivně vypozorovat, patřím mezi vášnivé nositele náramkových hodinek; kromě funkčnosti -     tedy ukazování času, považuji hodinky jako za jeden z mála, pro muže, nositelných šperků.
Aktuálně se v "mém šatníku" střídají troje hodinky: Prim sport, které jsem dostal v polovině osmdesátých let, Certina DS-1 Automatic, které jsem dostal k narozeninám od svého otce a Festina CHRONOGRAPH, které jsem dostal na plese od své první gymnaziální maturitní třídy.
Tři typy, každý jiný. Jedny hodinky mechanické na klasické natahování, druhé automatické na natahování pohybem zápěstí a třetí na baterii. Každý typ vyjadřuje určitou odlišnost, jakýsi jiný typ respektu: respektu jak k hodinkám, tak okolí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!