Přeskočit na hlavní obsah

Nový poskytovatel TV a internetu

Včera nám měli instalovat Net a TV. No, zatím to vypadá, že budeme nějaký ten den (týden) bez wifi i televize. Televizi naše děti nikdy doma nezažily, takže nemají možnost srovnání, tedy nevadá jim to! Wifi pocítily tak, že už tři dny se nedívají na pohádky z youtube. Místo toho jim čteme, místi wifi si hrají spolu. A zatím jim to docela jde. Díky tomuto výpadku jsem zkusil na svém telefonu telehering - tedy, přeloženo: telefon by měl fungovat jako wifi spot, přístupový bod, pro naše tablety. A funguje to parádně!!! A funguje to na tři roky starém telefonu, nikterak drahém, nikterak bombasticky vybaveném. A je to dobrý pocit, že to funguje :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!