Přeskočit na hlavní obsah

Zatím se držím

Cca 12-15 km týdně, 50 km měsíčně. Zatím je to asi měsíc a půl, ale držím se. O čem tady píšu? Samozřejmě o běhání. Se shazováním to není nijak slavné (zatím jsem přišel o 3kg), co se týče psychické a duševní pohody, je to obrovský příjemný skok.
Zajímavé je, že čím víc běhám, tím méně mi chutná. S běháním - jsem spíše večerní typ. Ráno mi to moc nejde, i když mám na běhání čas.
Doufám, že mi to dlouho vydrží, dal jsem si motivaci půlmaraton pod dvě hodiny a další rok maraton pod čtyři.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!