Přeskočit na hlavní obsah

Voním ti ? II.

Včera večer mě Vladan upřímně obejmul a do ucha mi pošeptal: "Voním ti???".

Dnes ráno, u nástěnky, se mě kolegyně jen tak mimochodem zeptala (aniž by spustila oko z nástěnky): "Jadrane, voním ti?"

Před hodinou TV, rebelující žák přišel za mnou do kabinetu, poukazoval na nové sportovní tričko (za čtyři roky to u něj byla první výměna) a zeptal se: "Tak co pane profesore, voním Vám už konečně?"

U dílny mě odchytil školník, aby se mě zeptal: "Tak co, vole, Járo, voním ti?"

Když jsem šel kolem ředitelny, vykoukla paní ředitelka: "Potřebuji s Vámi Jadrane na chvíli mluvit. Ráda bych se Vás zeptala..."

Ano, ti všichni čtou můj blog

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!