Přeskočit na hlavní obsah

Trenýrky

Včera ráno jsem se rozhodl, že půjdu běhat. Tady v Ostravě u rodičů. Nemohl jsem však najít své speciální funkční trenýrky, které jsem minulou noc zanechal v koupelně. "Zeptej se táty, asi si je nedopatřením vzal na sebe", volá na mě máma z kuchyně. Volám tátovi, zda na sobě náhodou nemá moje trencle. "Ty osle, tvoje podělaný trencle nemám, zato mám nahlas teď v autě hadsfree!!!", oznamuje mi otec, kdy mimo sebe někam veze na služební cestu jěště další tři dámy. "Tak co?", ptá se máti, a její potutelný úsměv prozrazuje, že přesně věděla, v jaké situaci budu s otcem ohledně mých trenclí mluvit. "Hele, tvoje trencle tatí, fůůůj", hlásí můj syn, když je vytahuje z pod stolu i s mýma ponožkama.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!