Přeskočit na hlavní obsah

Takové minitrénování čili Koučink :-)

Můj první ředitel Jiří v mé první škole, kde jsem učil, mě naučil tři věci. Když jsem nastupoval, zeptal se mě na něco v tom smyslu, zda jsem připraven na velmi těžkou, špatně placenou a leckdy nevděčnou práci učitele. Já samozřejmě připraven nebyl, ale na základě této otázky jsem si srovnal prioity a řekl si, co vlastně chci dělat.
Druhou věc, kterou mě Jiří naučil, byla organizace mého času, pomocí plánovače-diáře. Dnes nejsem bez svého diáře a zápisníku schopen skoro dýchat.
Třetí věc, kterou mě Jiří inspiroval, byl důraz na vlastní přípravu. Zjistil jsem, jaký typ přípravy mi vyhovuje a snažím se ji nikdy nepodcenit.

Kdybych tady měl uvést nějaké mé veřejné vzory, které mě někam posunují, uvažoval bych asi takhle:

Motivátor: Michal Horáček textař a byznysmen
Perfekcionista: Ivan Lendl - bývalý vynikající tenista
Vizionář: Steve Jobs - zakladatel firmy Apple
Sportovec, srdcař a legenda - Jaromír Jágr
Zodpověný člověk a mistr svého řemesla - profesor Pafko, lékař

Nesouhlasím s tím, že všichni máme stejné možnosti. Možná snad nejvíc záleží na tom, jakými lidmi okolo se obklopujeme.

Tedy teď uvedu vzory kolem mě:

Motivátor: můj třídní učitel Petr Daňko
Komunikace s lidmi: můj tatínek Mirek
Logistika a plánování: má žena Hedvika
Výzvy: má maminka Bohunka
Smysl pro zodpovědnost: Má sestra Iva s manželem Petrem
Charisma: má dcera Julie
Fascinace a zapálení: Můj syn David
Perfekcionismus a smysl pro detaily: můj student Ondřej

Samozřejmě vše v jednom - to může být jen jediný kouč a guru, ano VLADAN VČELKA!!!

A co vy, taky máte takové lidi kolem sebe?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!