Přeskočit na hlavní obsah

Prší a je nevlídno

Od jisté doby, vždy, když je takové počasí, mám dobrou náladu. Pořád, velmi živě si pamatuji, jak jsme na expedici na kolech jeli po ránu úplně neznámou krajinou, promočení, vyčerpaní, ale hlavně s pocitem nejistoty, kde budeme (a za jakých okolností) spát! Z té zkušenosti, vždy když prší, je sychravo a nevlídno, mám dobrý pocit, až pocit euforie, že mám střechu nad hlavou, že sice možná zmoknu, ale pak si můžu dát teplou vanu a večer usínat za zvuku dešťových kapek. Ten pocit ocenění: MÍT STŘECHU NAD HLAVOU, ten stojí zato!!! A pokud čtete tento článek, patříte mezi ty šťastné, kteří ho mají taky :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!