Přeskočit na hlavní obsah

Balónky







Zrovna jsem dostal od svého přítele Vladana k půjčení takový ten objektiv SONY k chytrému telefonu, abych ho trochu otestoval, když jakési dívence na dětském hřišti ulétly předvolební balónky.

Dnes jsem objektiv vzal  na takový malý výlet s rodinou, abych vyzkoušel, především jeho praktičnost. Tedy, hračka je to hezká, dá se s tým různě blbnout, strkat tam, kam normální foťák nedáte, ale co se týče užití: je to docela vopruz, objektiv pořád vyndávat, zapínat, zapánat wifi na mobilu a program ovládajíci obě zařízení. Foťák prostě vyndáte a zapnete a fotíte. Dále docela velká prodleva mezi cvakánám spouště a displejem mobilu - tím tento fotoaparát se distancuje od akčních a sportovních fotografií.  A na pouhou cool fun hračku je to příliš drahá záležitost. Nicméně bych rád poděkoval Vladanovi za zapůjčení jeho věci, kterou už moc nepoužívá. Další takovou věc z produkce Vladana Včelky otestuji za 14 dní a bude to jeho Ferrari F430 Scuderia. 

Vladane díky!!!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!