Přeskočit na hlavní obsah

Otec griluje

Když táta zajišťoval apartmán v Chorvatsku, několikrát zdůraznil, že budeme mít k dispozici gril na dřevěné uhlí. Hned první den jeho příjezdu se rozhodl, že bude grilovat. Nikomu však nic neřekl a tak, když tlusté špalky obehnal kolem novin, a zapálil, divil se, že shořely jen noviny. Po tomto neúspěšném pokusu naštvaně odešel s tím, že se na grilování taky mám podílet. Jako správný zálesák jsem začal dělat třísky z dřeva pod krbem, když tu se objevil znovu můj drahý tatínek s nějakým bodláčím. Ujal se druhého pokusu, bodláčí vzplálo i ty evidentně zelené a vodou nasáklé kousky, všude strašný kouř, smrad jak při výrobě plastů, a najednou se objeví majitel penziónu, co že prý děláme (otec v tu chvíli už tu není, že prý se na to může vysrat), že pálíme v krbu DEKORACI!!! A tak se mnou jedná jak s debilem, vysvětluje mi krok po kroku, co mám udělat, já jen mlčím, poslouchám a omlouvám se. Majitel odchází, skoro mě pohladí po vlasech jako bych byl z nějakého ústavu a v okamžiku, kdy mizí, přichází můj otec, který  rovněž se mnou jedná jak s debilem a vysvětluje mi, jak to mám správně udělat. No skvělý grilování, moc jsem se toho naučil, nemyslíte?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.