Přeskočit na hlavní obsah

Kam jezdí Vladan na dovolenou?

Často mi píšete s otázkou, kam jezdí Vladan Včelka na dovolenou. Dnes jsem dostal povolení přímo od Vladana, že můžu zveřejnit alespoň způsob trávení dovolené Vladana a jeho rodiny.
Vladan jezdí na dovolenou do různých destinací, nicméně každý rok si přes léto vyšetří 14 dní na KVV. Že nevíte, co je to "KVV"?!?
KVV je zkratka ostrova v Jaderském moři - Kingdom of Vladan Včelka. I když se tento ostrov nachází na tajném místě v chorvatských vodách, je KVV výsostné místo Vladana a jeho rodiny. Vladan je král, majitel, jeho nejvyšší excelence.
Privátní letadlo Vladoair dopraví rodinu Včelkovu do Rijeky, kde v přístavu čeká motorová luxusní superjachta a během hodiny dopraví Vladana a spol na ostrov. Na ostrově čeká několik domorodých tanečnic, které přivitají Vladanovu rodinu tradičním tancem HUNGA-BUNGA. Celý ostrov je privátní, mimo Vladanovy rodiny bydlí na ostrově jen personál. Ostrov má písčité pláže i kamenité pobřeží. Vladanova vila je částečně vytesaná do skály, částečně leží na písečné pláži. Byla postavena světoznámími architekty, je supermoderně zařízena a přesto je naprosto v souladu s přírodou.
Nemá cenuu popisovat všech čtrnáct dní Vladanovy rodiny na dovolené, vybírám jen několik postřehů a zastavení Mistra: ráno, před rozedněním, po joggingu a před každodenním ranním plaváním v moři (cca 18 Km) jamuje Vladan na terase své vily Jimmyho Hendrixe na své elektrické kytaře a kombu Bosse (svůj ranní hudební jam nazval PÍSEŇ PRO MOŘSKÉ RYBY). Po snídani běží s dvěmi fitnesgirls svých 10 km po pláži. Oběd je KRABIČKOVÝ, Vladan připravuje svou dietu za přítomnosti kamer v live-show pro CNN. Po obědě si hodí mincí: má jet na projížďku po ostrově na svém Harley (jezdí se zavřenýma očima-cestu si pamatuje zpaměti), nebo se svou ženou na projížďku ve Ferrari-kabrioletu? Nebo se proletět se svým dvouplošníkem, který Vladan parkuje na vodě. Minimálně jednou týdně dělá Vladan něco nezištně pro ostatní - předtancovává pro dívčí chrovatský nacionálný team zumbu - 25 dívek přijede lodí na ostrov a na pláži v mělké mořské křišťálové vodě se díky pohybům a tělu Vladana dostanou do naprostého transu!
Večer patří rodině - poté, co Vladan uspí děti (není to nic těžkého, jsou zmožené z celodenního koupání v moři), miluje se na opuštěné pláži se svou ženou-po třech hodinách předčasně Vladan vyvrcholí. Jako omluvu pak své ženě nabídne tantrickou masáž.
Jinak se přes den věnuje pilováním skoků ze skály do moře: zatím si troufne jen na čtyři salta z čtyřicetimetrové výšky. Když se zvedne vítr, osedlá Vladan svůj surf; jako jediný z Jadranu je schopen na příhodné vlně udělat dvě třistašedesátky (dvě salta s prknem i s plachtou). Minimálně jednou si za celou dovolenou na ostrově zajede s jachtou na pevninu popovídat si s veterány z občanské války, má jim toho tolik říct! Vladan rád odpaluje golfové míčky na moře na speciální plovoucí golfové greeny. Pokud to nedá do důlku na první odpal, nepočítá si to jako úspěšnou ránu.
Je toho hodně, co bych tady mohl psát o náplni Vladanovy dovolené, ale jedno je jisté-Vladan si svou rodinu i dovolenou prostě umí užít!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.