Přeskočit na hlavní obsah

Z Vladanova deníčku

Při poslední náštěvě mi Vladan půjčil jeho knihu co napsal - 10 bodů dokonalého milence, aneb co udělat, aby vaše žena byla ta nejšťastnější!!! 

A hned v první kapitole, která se jmenuje Jak oddálit vlastní vyvrcholení, kde radí Myslete při tom jak vaše matka žehlí, to zaručeně funguje!!! vypadlo z knížky několik ručně Vladanem popsaných stránek, kdy jsem rychhle vyvodil, že se jedná o několik stránek z  Vladanova tajného deníku, ano toho deníku, o kterém sám Vladan nikdy s nikým nemluvil a dokonce i Vladanova vlastní žena neví, že ho má!

Omlouvám se Vladane, ale musím některé pasáže tady přepsat:

...dnes jsem byl na obědě se svou asistentkou Lucií, když přišel číšník s romantickou svíčkou s pomerančovou příchutí řekl jsem: ODNESTE TO, je to pracovní oběd! Když číšník odcházel, zvolal jsem: a nebo doneste nám na stůl malý OHŇOSTROJ!!! Lucie hlesla: vy mě Vladane, vždycky dokážete překvapit. Jste hravá? zeptal jsem se své asistentky Lucie. Ano, ano jsem, řekla s těžko skrývavým očekáváním. Hbitě jsem šáhl do své kapsy a...vytáhl tři obyčejné skořápky: Tak Lucie: KDE JE KULIČKA? TISÍC NA KULIČKU!!! Zjistil jsem, že Lucie je vášnivá hráčka: během SIESTY prohrála celou svou výplatu. A tak , když jsme společně odcházeli z restaurace, s úsměvem na tváři jsem řekl hlasem Eduarda Cupáka: tento měsíc Lucie pro mě děláte zadarmo...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!