Přeskočit na hlavní obsah

Střecha nad hlavou

Když jsem se vrátil z expedice na kole za polárním kruhem, ptali se mě přátelé a známí, co mi chybělo, co jsem si jako nejvíc uvědomil z cesty. Okamžitě se mi vybavilo každodenní večerní hledání místa, kde přespíme, kde postavíme stan či kde prostě nebude pršet a nikdo nás nebude otravovat.
Pocit, že nevíte, kde budete večer spát, ta nejistota BEZ STŘECHY NAD HLAVOU. A tak, když dnes prší, zvláště před spaním rád poslouchám ten koncert dešťových kapek, které se odráží od parapetu a říkám si, jak je super, že mám střechu nad hlavou :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!