Přeskočit na hlavní obsah

Single Malt

"Single malt whisky je jen pro snoby", to je stejné, jako když někdo prohlásí o krásné a přitažlivé ženě, že by ji nikdy nechtěl, protože krása a přitažlivost není vše!
Mám rád whisky, míchané i single malt. A zrovna Laphroaig (čte se to lafroik - to jsem dlouho nevěděl) je má oblíbená - rašelina, vřes, slaný oceán - k této whisky se musíte jednoduše propít, ale pak to stojí za to. Další tipy: Scapa, Bowmore, Glenfiddich. A žádné soutěžení ve věku: desítka-dvanáctka je úplně ideální (bavím se pořád jen o whisky!!!).
No a samozřejmě míchané - urazil bych mého přítele Vladana, kdybych nezmínil jeho irského strýce Jamesona. Don Jameson by mohl povídat, co už viděl, co už zažil...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.