Přeskočit na hlavní obsah

Každý jsme vítězem svých příběhů!

Určitě znáte ty lidi, co mluví pořád jen o sobě a každý jejich příběh končí pointou, jak jsou dokonalí a jak to všechno vlastně "vyhráli"! Pokud to specifikuji na učitelskou profesi, pracovně tomu říkám NEJLEPŠÍ UČITEL VŠECH DOB. Sedím na obědě a kolegyně mi třicet minut líčí, jak to s těmi dětmi umí, jak to zvládá a jak na konci hodiny odchází středem za zvuku jeleního páření a delfíních orgasmů. Když dokončí svůj monolog, začne mluvit jiný kolega, jak by se nikdy nemohlo stát u něj ve třídě, že by tam snad nějaký student zaútočil zbraní, jak má kurz sebeobrany a amatérského vyjednavače a jak se mu stalo, že kluk ze samopalem mu nakonec s pláčem odevzdal zbraň a dal se na stejnou víru jako Standa Gross.
A když chci odejít, třetí kolegyně mě už za chůze obeznamuje s faktem, že vynalezla nejlepší metodologii na světě, která pasuje na každého potenciálního žáka, hloupého či chytrého, bohatého či chudého, Aleše Řebíčka či Miloše Zemana...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!