Přeskočit na hlavní obsah

Dopisy čtenářů

Často píšete, že chcete vědět daleko více informací o Vladanu Včelkovi. Trochu mě mrzí, že nechcete vědět o mě - přišel mi jen jeden dopis - ale zase na druhou stranu je pravda, že život Vladana Včelky je jeden velký SUPERMEJDAN. Třeba málokdo ví, že nejslavnější automobilky světa bojují o Vladanovu přízeň  a nabízejí mu své nejnovější modely zdarma k používání. Tady je několik výpisů z komunikací Vladan - automobilka:

Porsche - Vladan: díky, ale 911 má v Praze každý druhý vekslák. Jako dobrý svezení, jen bych očekával něco, něco, něco víc

Masseratti - Vladan: líp to vypadá, než jezdí! je potřeba se zlepšit a tvrdě makat. Zkuste to za rok!

Bentley - Vladan: příliš usedlé, když v tom jedu, připadám si jak v luxusní rakvi, nic pro mě

Mercedes - Vladan: pro dědky!!! Luxus je jedna věc, ale invence druhá. A ta vám chybí.

BMW - Vladan: příliš drahé  a malé na to, co to umí. První dojem dobrý, ale žít s tím celý život. Chybí vám spirit.

Ford (Mustang) - Vladan: Ford je a bude Ford, jako kravské lejno vždy bude kravským lejnem. Nepomůže nic. Možná zbourat a prodat.

Volvo - Vladan: To už jsou dnes Číňani???

Škoda Octavia - Vladan: na to co to umí je to neuvěřitelně drahé auto. Poměr cena-výkon je menší než v nejnovějším Rolls Royce. Gratuluji marketingovému oddělení!!!

Rolls Royce - Vladan: o tom autu jsem snil a chtěl ho, když jsem na něj neměl. Dnes k němu mám vztah jako k vyhořelé učitelce před důchodem, která kdysi bývala nejkrásnější ženou. Díky, ale ne!

Ferarri - Vladan: jediné o čem se dá reálně uvažovat. Auto, které mě charakterizuje. Sousedi, těšte se!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!